Post by mapfroreterta on Feb 20, 2022 5:49:15 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pocket Ants: Colony Simulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pocket Ants: Colony Simulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodigeneraattori primogems ▞▞▞
▞▞▞ Pocket Ants: Colony Simulator 2022 version ▞▞▞
En yleensä anna arvosteluja, mutta tämä ärsytti minua niin paljon, että minun oli vain pakko. Latasin juuri tämän pelin. Pelasin hetken ja laitoin puhelimen alas 30 minuutiksi. Sai pari ilmoitusta, että asioita rakennettiin, ja päätin tarkistaa edistymisen. Latasin pelin ja kerroin, että minut on kielletty huijaamisesta?!? Pelasin vain muutaman minuutin, miten voisin pettää? En ole investoinut tähän peliin tarpeeksi voidakseen lähettää sähköpostia mistä tahansa Gmail-tilistä, joka on määritetty. Joten yhden tähden arvostelu sinulle ja poista asennus.
Melko hauskaa, mutta ei paljon tekemistä kaikkien keinotekoisten odotusajastimien kanssa. Sitä ei myöskään voi nopeuttaa. Sinulla on noin 10 minuuttia pelattavaa päivässä, minkä jälkeen sinun on odotettava seuraavaan päivään täyttääksesi taistelurahasi tai seuraavaa satunnaista olentotapahtumaa varten. Olisi 5 tähden, jos voisimme todella pelata peliä sen sijaan, että odottaisimme peliä.
Pocket Ants: Colony Simulator حکمت عملی bvuq
Rakastan sitä! Jos sinulla on enemmän aikaa tehdä mahtavia päivityksiä, se on uskomatonta. Haluaisin kuitenkin sulkea äänen. Vaihtoehto ei toimi. Myös muuta tekemistä, siirtokunnan ilmestymisen tai jättimäisen vihollisen odottaminen kestää ikuisuuden. Ja myös tyhjäkäynti. Minun ei pitäisi joutua istumaan siellä odottamaan resurssien keräämistä. Kun poistun pelistä, muurahaisten pitäisi jatkaa
Tämä peli on todella hauska minulle, se toimii koko ajan ja olen pelannut tätä peliä 2 kokonaista kuukautta enkä kyllästy koskaan
Pidän todella tästä pelistä juuri nyt! Näen sen olevan betavaiheessa, joten odotan innolla uusia lisäyksiä ja parannuksia (pelastaa viidennen tähdeni 😊). Palaan jatkuvasti pieneen muurahaisyhdyskuntaani! Näen monien sanovan, että se on tylsää ja yksitoikkoista, mutta monet tycoon-tyyliset pelit ovat sellaisia, ja niistä nauttiminen vaatii tietyntyyppisen ihmisen. Pidän vapaapeleistä, mutta on mukavaa jättää peli auki, kun pelaan Xboxia. Kaiken kaikkiaan kiva peli! Jatka kuitenkin työtä sen parissa!
Peli oli loistava, kun aloitin sen pelaamisen, se sujui sujuvasti ja minulla meni hyvin. Minulla oli noin 25 sotilasta, voitin punamuurahaiset ja siniset muurahaiset. Mutta kun poistun pelistä YHTEENSÄ, nollaudun melkein kokonaan. Tämä on tapahtunut nyt kolme kertaa, enkä halua edes yrittää uudelleen. Tämä on vakava ongelma, ja se on korjattava.
Tämä peli on niin sekava. Minulla on ollut useita kertoja, joissa se on valmis ja päivitys ei vain ole valmis. Ja tehtävän jälkeen se vain kaatui, kun minun piti käydä pelaajataistelu. Kun se latasi useita päivityksiä, muurahaisia ja suoritettuja tehtäviä puuttuivat. Miksi moninpeliklaanin peruspeli olisi parempi? Onko se edelleen yksinpeli? Koska jos ei, niin siitä on tullut vähemmän arvokasta.
Tämä on hieno peli, vaikka ohjaimet olivat aluksi hieman hämmentäviä. Peli on kuitenkin todella hauskaa, kun osaat pelata. btw suosittelen, että ÄLÄ taistele punaisia muurahaisia vastaan ennen kuin tiedät, että pystyt silti selviytymään, jos ne palaavat ja tekivät muurahaispolun suoraan siirtokuntasi uloskäynnissä.
Rakastan peliä!!! Se on saanut koko perheeni pohtimaan muurahaisten päälle astumista. Ja se on erittäin koukuttava, mutta mielestäni se tarvitsee uusia alueita, ja sinun on lopetettava heikompien pelaajien asettaminen vähemmän sotilaita vahvempien vastustajien päälle, joilla on PALJON enemmän sotilaita kuin heillä. Se tapahtui minulle, kun minulla oli 20 sotilasta ja koko armeijani tyhjennettiin. Mutta kaiken kaikkiaan 4 tähteä. Ja rakastan pelin 8-bittistä tyyliä
Erinomaiset säätimet ja grafiikat (käytettävän tyylin mukaan). Jopa pelattavuus on hyvä, mutta muutama ehdotus. Olisi myös kiva saada monipuolisempia lähteitä, kuten (esim.) piknikkori, mätä omena omenapuun alla tai vaikka roskakori, jossa on hampurilainen. Mikä todella tekisi tästä pelistä mukaansatempaavamman, on se, jos pelissä olisi esineitä, jotka löytyisivät luonnollisesti muurahaisena. (Esioita, kuten kivet, ruohonkorvat tai jopa suuri puu kartan keskellä, muutamia mainitakseni.)
Tosi kiva peli. Ei tarvitse oikeaa rahaa. Vain yksi - kuinka saada feromoneja. Voitan noin 20 taistelua, eikä minulla ole feromoneja.
Pooking - Biliar kota Olahraga thev
Peli on hauskaa. Älä ymmärrä minua väärin. Minulla on sen kanssa kaksi suurta ongelmaa, jotka estävät minua antamasta sille korkeampia pisteitä. Se, että muurahaiset eivät kerää, kun olet offline-tilassa. Vaikka he keräisivät alennettuun hintaan, tämä tekisi tästä 100x paremman. Toinen on jalokivet. Saatko niitä vain 70 normaalin pelin kautta? Voit yhtä hyvin olla luovuttamatta yhtään. Et voi ostaa kaupasta mitään noin pienellä jalokivillä ja rakennusaikaa 30 sekuntia nopeuttaminen maksaa yhden helmen.
Peli on kunnossa, mutta sillä on uskomattoman helppo maksimoida siirtokuntapäivityksesi ja muurahaisten enimmäismäärä. Se piti minut kiireisenä 2-3 päivää samalla kun huolehdin päivittäisistä uhkauksista ja taistelin muita pelaajia vastaan. Valitettavasti ei ole paljon muuta tekemistä. Et voi pakottaa punaisia muurahaisia tai kirvoja syntymään uudelleen, joten ainoa vaihtoehto on taistella muita ja kasvattaa sen jälkeen kokonaan uusi armeija. Taistelujärjestelmä on viallinen. Et pysty hallitsemaan armeijaasi mielekkäästi ja yksi bugi on OP ja pyyhkii puolet yksiköistäsi välittömästi. Ei ole hauskaa.
Tämä peli on täydellinen, se antaa oikean kaavion muurahaispesäkkeistä ja eräänlaisen todellisen tavan myös näyttää kuinka pesäkkeet kehittyvät
rakastan sitä
todella mahtava peli! Olen pelannut sitä joka päivä muutaman viikon ajan, kunnes tämä tapahtui. se ei lataudu, vaikka mitä teen. Yritin poistaa sen asennuksen ja asentaa sen uudelleen, mutta peli ei edes latautunut!
Se on hyvä, mutta toivoisin, että voisit lisätä hyönteisiä, kuten leppäkerttuperhonen Black Widow ja sudenkorento, voit myös animoida tapaa, jolla ne hyökkäävät liikkumaan ja kuolemaan, ja olisi mielenkiintoista lisätä lisää pomoja, olisi siistiä, jos tekisit sinulla on muurahaisvalitsija periaatteessa voit olla erilaisia muurahaisia voit voittaa punaiset muurahaiset voit olla tulimuurahaiset ja kyllä voit olla sotilasmuurahainen ja tietysti voit olla työmuurahainen
Rakastan peliä, kiitos joystick-vaihtoehdosta. Paljon tarvitaan, jotta se olisi loistava. Itse menetän edistymisen paljon, en ole tietoinen tallentamisesta tai automaattisesta tallennuksesta, joten aina kun avaan pelin, minua seurataan. Voisimmeko saada lisää puolustusvaihtoehtoja, kuten resurssien vartiointia tai linjoja sotilaiden kanssa? Myös ruoan tuotanto lehtivarastosta. Ehkä sotilasyksikön tarkennustyökalu? kuten ryhmän ja/tai kohteiden valitseminen. Kaiken kaikkiaan vain enemmän sisältöä, karttatietoja, monimutkaisia karttoja ei vain tyhjää neliötä.
Rakasta tätä peliä. Minulla oli ongelma pelini kanssa ja lähetin viestin kehittäjille ja he kirjoittivat minulle takaisin seuraavana päivänä. He auttoivat minua korjaamaan ongelman, ja jos voisin antaa tälle pelille 100 tähteä, antaisin sen
Mahtava peli, olen pelannut taukoamatta viime päivinä sen asennuksen jälkeen. Yksi ongelma, jonka olen kohdannut Galaxy S10 -laitteessani, on se, että kun olen täyttänyt ruoankäsittelykammion ja avannut enimmäismäärän työmuurahaisia (150), pelini kaatuu heti, kun saavutan 150 työntekijää ja edistymiseni palautuu siihen hetkeen, kun lopetin. maksimitason kammion rakentaminen. Olen nyt ikuisesti lukittu 149 muurahaiseen. Sama pätee, kun tapan kaikki laudalla olevat viholliset. Ole hyvä ja korjaa! Tekisi mieli jatkaa pelaamista!
hyvä peli, koska jotkut ihmiset eivät vain uskalla tehdä ponnisteluja joihinkin peleihin ja jotkut niistä ovat käteisnapsauksia, joten teitte erittäin hyvää työtä
Olen täysin riippuvainen. Se on ehdottomasti erilainen, mutta saan nostalgisia fiiliksiä tästä muurahaissimmistä, jota pelasin ala-asteella! Tämä versio on varmasti yksinkertaisempi, mutta PvP on tavallaan mielenkiintoinen. (Tuntuu siltä, että siihen voisi käyttää jotain enemmän, ja jauhaminen voi tosin olla hieman hidasta...)
Loistava peli, olen iloinen, että joku vihdoin onnistui, koska rakastin Sim Anttia ja tämä on sitä lähinnä. Vain muutamia ehdotuksia, lähtölaskenta-ajastin siirtokunnan osien rakentamiseen on hämärä. Kun aikaa ei ole jäljellä, minun on silti käytettävä timantteja viimeistelemään se. Joskus kello pysähtyy. Ei hyvä. Haluan pystyä valitsemaan, mitä ilmoituksia haluan saada. Odotan innolla parannuksia peliin. Suuri potentiaali! EDIT: Kaikki korjattu! Kiitos nopeista korjauksista ja parannuksista! 😀
Pocket Ants: Colony Simulator Strategie mek
Rakastan tätä peliä todella paljon, en malta odottaa lisää päivityksiä. Vain muutamia asioita, joista toivon punaisten muurahaisten palaavan 12 tunnin välein, ei 24 tunnin välein. Kaksi Minun mielestäni sinun pitäisi lisätä pedon harvinaisuusasteikko kertoaksesi meille, mitkä niistä ovat tarpeen. harvinaisin tai yleisin. Heitin tämän ei ole lausunto, vaan kysymys mitä aiot lisätä tuleviin päivityksiin???
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Rakastan sitä! Voitko olla kiltti, pyydän sinua. Muuta mesikasteen saattueiden vaikeusastetta. En kirjaimellisesti saa yhtä kirvoja takaisin pesään. OLE KILTTI! Ehkä te perustatte vaikeuden parhaiden pelaajien katsomiseen, mutta keskivertopelaajat kärsivät. En saa mesikastetta normaalilla tavalla. Muuten olette mahtavia.
TÄMÄ ON IHMISTÄ!!! Olen juuri tehnyt pesäni ja siirtokuntani, ja kun se käskee minua taistelemaan pelaajia vastaan, minusta tulee joku 100 tasoa yläpuolellani ja jossa on noin 500 muurahaista enemmän pesäkkeessäni kuin minun, kuten kirjaimellisesti aloitat melkein 1-2 muurahaisella. siirtomaa? Se on kuin kuinka odottaa ihmisten käyttävän rahaa tähän peliin, jos he eivät edes nauti siitä tai eivät voi käydä edes yhtä reilua tai kunnollista PvP-taistelua. ÄLÄ KOSKAAN PELAA TÄTÄ PELIÄ UUDELLEEN AIKANA.
Pocket Ants: Colony Simulator Strategy cjg
Tulimuurahaiset ovat järjettömän epätasapainoisia (esimerkiksi sade hidastaa dramaattisesti kaikkia muurahaisia paitsi niitä APHID FARMin saattueessa). Tulimuurahaisia lukuun ottamatta pelissä ei ole mitään muuta tekemistä päivän pelaamisen jälkeen. Pelissä on myös Discord-yhteisö, joka on hyödytön ja täysin hyödytön. Aina kun pyydän apua, minut jätetään huomiotta. Olin isona SimAntin fani, joten halusin todella, todella pitää tästä pelistä.
1) Pidän tästä pelistä todella paljon! On hauskaa vain rentoutua, kun ei ole muuta tekemistä! (Toivoisin kuitenkin, että jalokivien hankkiminen olisi hieman helpompaa, koska haluan todella värjätä muurahaiseni! Se olisi sairasta!) 2) Mielestäni olisi myös siistiä lisätä offline-keräilyä? Mutta sen pitäisi olla hidasta, jotta et voi tietenkään saada kaikkia resursseja yhdessä yössä. 3) Voisi mielestäni käyttää parempia seikkailupalkintoja. 4) Kaiken kaikkiaan hauska ja rentouttava peli! Kiitos, että teit tämän pelin, pidän siitä todella!
Rakastan tätä peliä ja kaikki, paitsi asiat ovat liian kalliita. On myös tuskallista taistella, jos vihollisella on saalistava mantis, jos sinulla on vain solider-muurahaisia
Annan tälle pelille 5 tähden. Se on fyn ja koukuttava, ja kaiken kaikkiaan kehittäjät tekivät todella hyvää työtä tässä pelissä. Se ei myöskään ole täynnä mainoksia. En ole itse asiassa katsonut yhtään mainosta. Mikä tekee minut super onnelliseksi. On kuitenkin muutamia asioita, joita minun mielestäni pitäisi tarkastella. 1. Olentojen täytyy kutea useammin. Ehkä ihmiset voivat vangita vain yhden olennon päivässä. Mutta kyky taistella niitä vastaan ja sitten mahdollisuus kerätä sinne osia olisi siistiä. Arvostelutila loppui.
Päivitetty arvostelu: 8.31.20 päivityksen jälkeen peli on ollut fantastinen, eikä minulla ole ollut ongelmia. Erittäin hauska peli Se on hieno ja hauska pieni peli, mutta annoin sille 3 tähteä, koska se kaatuu melko usein. Olen pelannut nyt noin päivän ja se kaatui minuun ainakin 10 kertaa. Käytän Galaxy Note 9 128 Gbs:a ja minulla on tarpeeksi muistia, ja tämä on ainoa peli tuolloin käynnissä ja se kaatuu edelleen. Kun virheet on korjattu ja peliä kehitetään edelleen, se olisi uskomaton ja 10 tähden arvoinen.
Annan tämän tauon, koska se on beta, mutta sen pitää vain olla hauskempaa. Tiedän, että joutopelit ovat hiontaa ja odottamista, mutta tekemistä ei ole paljoa, ja kun on, se ei ole hauskaa. Puolet tarpeettomista resursseista ja toisen puolen hankkiminen kestäisi vuoden. Honeydew-päivitykset, jotka vievät 450, kun saat ehkä 10 päivässä? Laita siihen vain lisää
EI MAINOKSIA! Ainoat mainokset, jotka olen nähnyt, ovat ne, jotka päätin katsoa. ♥️ Ymmärtäen, että tämä on beta...olen riippuvainen! Hyvää työtä! Joitakin asioita haluaisin parantaa tai lisätä, joten odotan innolla kaikkia suunniteltuja päivityksiä! Näen itseni pelaavan näin pitkällä aikavälillä! Annoin 4 tähteä, koska parantamisen varaa on.
Voisi kehittyä hienoksi peliksi. Mutta se on nyt vähissä. Staattiset kartat ja ohjaimien puute tekevät taisteluista erittäin tylsiä. Voisi yhtä hyvin laskea automaattisesti. Resurssien kerääminen ei vaadi päätöksentekoa ja on vain urakka. Yksikköjärjestelmässä hyvät mahdollisuudet, mutta perusmekaniikan parissa on tehtävä paljon työtä ennen kuin tämä on peli. Onnea kaverit. Toivottavasti teet sen.
Olen erittäin vaikuttunut tästä pelistä ja rakastan sen yksinkertaisuutta ja haasteita. Voin viettää tuntikausia pelaamalla!
Menetin juuri edistymiseni ja peli alkoi alusta, kun aloitin sen uudelleen. Onneksi en ollut pelannut sitä pitkään aikaan, joten voin poistaa tämän huonon pelin välittömästi ja löytää paremman pelin.
Ensimmäinen asia, jonka teit, teki siitä helpompaa muurahaishallintajärjestelmällä. Sukesin yhdistäminen Ainoa tapa saada se seinä... RAHAA jumalan tähden kaikki pelit saat tämän ehkä jos olisit vähemmän ahne. LISÄÄ IHMISTÄ PELAISI PELEISI hyvä konsepti. Huono tapa tehdä se. Ja myös kaikki tätä soittavat uudet kaverit pelaavat sitä päivän ja näet kuinka ahneita nämä pepit ovat. Kiitos , että harkitset follingia ( älä suutu minulle , tämä ei ollut ensimmäinen kieleni )
Pocket Ants: Colony Simulator استراتژی xbkd
Rakastan peliä, mutta yksi asia pitää tämän 1 tähden alle 5:n, peli pilaantuu, kun kuolet hyökkääessäsi kirvafarmiin, mutta onneksi armeijasi voittaa muurahaiset, eikö niin? Ei! Kun lyöt muurahaisia, se käynnistää omien muurahaisten saattueen, joka kuljettaa pois kirvoja, joita sinun on puolustettava, yleensä kaukana muurahaispesäkkeestäsi. Ne kuljettavat kirvoja reikääsi kohti, kun tulimuurahaiset kutevat yksi kerrallaan eksponentiaalisesti räjäyttäen puolustuskyvyttömiä työntekijöitäsi samalla kun katselet itsesi kasvavan munasta.